За хората, боба и добрите книги

 
Последни от Здравословно хранене
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • Как да поддържаме МЛАДЕЖКА и красива кожа
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • Боб, фасул, зрял фасул…или както го наричаме и обичаме.

    Тази любима храна е с много ниско съдържание на наситени мазнини и натрий, и много ниско съдържание на холестерол. Тя е добър източник на витамин В6, пантотенова киселина, желязо, магнезий, фосфор и калий, както и много добър източник на протеини, витамин С, тиамин, рибофлавин, ниацин, фолиева киселина, мед и манган.

    Протеините ни дават енергия и са важен градивен елемент на костите, мускулите, хрущялите, кожата и кръвта. Фибрите ускоряват метаболизма и помагат за понижаване на холестерола, както и за предотвратяване на някои видове рак.

    Яжте бобчета всеки ден, като основно ястие, добавка към салата или гарнитура.
    Бъдете изобретателни.
    Допълнителното количество растителен протеини и фибри ще ви даде усещане за невероятна лекота и виталност!

    Мъдростта е способност да намериш алтернатива!

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.