Вечерята Добра или Не

 
Последни от Диети
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • За захарта и други демони
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Какво НЕ знаете за готвенето на пара
  • За възрастния човек вечерята не е задължителна, тъй като със закуската и обяда хранителните нужди на повечето хора се покриват.

    Децата и физически натоварените хора са изключения от общото правило.

    Въздържанието от вечеря предоставя по-голям период на почивка за храносмилателните органи и позволява по-добро смилане на храните, приети през деня. Пропускането на вечерята или по-оскъдната вечеря също помага за намаляване на телесното тегло. Обикновено калориите, които се приемат вечерта, не се използват и допринасят за преобразуването им в резервна телесна мазнина.

    Във всеки случай вечерята, ако такава се консумира, трябва да бъде лека и да е най-малко два часа преди лягане. Храносмилателните процеси се забавят по време на съня, поради което храната, която се консумира късно вечер, се задържа в стомаха. Това води до ферментации на храните, които се проявяват чрез лош вкус в устата, лош дъх или чувство за тежест в стомаха.

     За възрастен човек вечерята може да се състои основно от пресни плодове и зеленчуци. Плодова или зеленчукова салата с няколко сухара или препечен пълнозърнест хляб е отлична вечеря.

    Някои могат да предпочетат да добавят към нея кисело мляко или прясно сирене. Други могат да изберат топла зеленчукова супа или зеленчуци като аспержи, ангинар и спанак задушени с чесън. Въпрос на личен вкус, но както вече посочихме, вечерята трябва да е лека.

    Децата, юношите, физически натоварените хора, бременните жени и тези, които кърмят, трябва да имат по-калорична вечеря. Към всичко изброено дотук те могат да добавят соеви продукти, кисело мляко, извара, риба, яйца или ядки.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.