Трите Правила

 
Последни от Диети
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • За захарта и други демони
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Какво НЕ знаете за готвенето на пара
  • За да сме сигурни, че се храним пълноценно, което ще ни поддържа в добро здраве, трябва да подбираме здравословни храни и в менюто ни всеки ден да има голямо количество плодове и зеленчуци и покълнали семена. Те са много богати на ензими, само когато са сурови.

     

    Основните закони на храненето повеляват да се спазват следните три правила.

     

    1. Растителна храна – т.е. по-голямата част от храната трябва да е от растителен произход. Иначе казано, половината чиния трябва да е пълна със зеленчуци и то при всяко хранене.

     

    2. Жива храна – това ще рече да увеличим значително консумацията на живи, необлъчвани и биологично чисти храни, сурови или сготвени по такъв начин, че максимално да се запазят благотворните хранителни вещества.

     

    3. Разнообразна храна – от една страна, за да се осигури разнообразие от хранителни вещества, а от друга, за да се избегне опасността от непълноценно хранене.

    Винаги яжте с удоволствие!

    Всяко блюдо трябва да е изненада за всички сетива, а не само за вкусовите рецептори.
    Ястията трябва да са като произведения на изкуството, т.е. в тях да се влага поне мъничко въображение и творчество.
    Украсете салатите с няколко ярки цветя, които се ядат, проявете фантазия във формите и цветовете. Чинията трябва да изглежда като пъстра палитра от зеленчуци с всевъзможни багри.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.