Тихите убийци на мозъка

 
Последни от Здравословно хранене
  • Едно решение за всички състояния на кожата
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 10 години по-млада
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Най-полезният хранителен режим за всички възрасти е онзи, който включва определено количество храни със здравословни мазнини.

    Този режим в действителност помага на хората, подлагащи се на диета и може да предотврати и победи редица сериозни заболявания.

     

    Ние всички имаме тоя фетиш – да следим мазнините, забравяйки междувременно всичко останало, което ни е известно за храненето.

    Мазнините не са страшни. Ако тези, които консумираме са здравословни, няма защо да се тревожим.

     

    Точно обратното: научните изследвания показват, че консумирането на твърде малко мазнини може да се окаже огромен проблем.

     

    Потенциално, диетите, които лимитират приема на полезни мазнини, са скрити убийци на мозъка.

     

    Есенциалните мастни киселини ( полиненасителни хранителни мазнини ), които организмът не може да произведе, са жизненонеобходими.

     

    ЕМК са важни за структурата и функционирането на клетъчните мембрани и служат като прекурсори за хормоните, които играят важна роля за нашето здраве.

     

    Ниските нива на Омега-3 могат да бъдат причина за сърдечни заболявания, инсулти, автоимунни заболявания, невродегенеративни заболявания, кожни болести, тревожност, мигрена, депресия, сексуална дисфункция ( липса на либидо ) и висока заболеваемост от рак.

     

    Това, което трябва да запомните е следното: избягвайте наситени и трансмазнини и включвайте във вашия здравословен хранителен режим повече храни, които съдържат Омега-3 мазнини.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.