Суперхрани за диети

 
Последни от Диети
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • За захарта и други демони
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Какво НЕ знаете за готвенето на пара
  • Къдраво зеле ( кейл )

    Къдравото зеле все по-често се споменава във връзка със здравословно хранене, диетични менюта и рецепти.

    И има защо – неговата наситеност с хранителни вещества, наред с тази на кресона и спанака, е най-високата възможна.

    То е изключително богато на антиоксиданти, има отрицателни калории, а 2 чаши сурово зеле съдържат 4.8 грама фибри.

     

    Моркови

    Освен че засищат, морковите са отличен източник на бета-каротин.

    Това вещество има доказани свойства като антиоксидант и намалява риска от развитие на различни злокачествени заболявания.

    Диетичните свойства на морковите ги правят особено подходящи за всеки здравословен хранителен режим за намаляване на теглото.

     

    Брюкселско зеле

    Въпреки че не изглежда много апетитно, това дребно зеле е истинска витаминна бомба.

    То е изключително богато на витамин К ( една чаша съдържа 273.5% от препоръчителния дневен прием ) и витамин С ( 161,5% от препоръчаното количество за 1 чаша готвено зеле ).

    Подобно на аспержите и броколите, то съдържа тонове фитохимикали и минерални вещества, които не само намаляват холестерола, но предпазват от развитието на ракови заболявания.

    Лесно се приготвя, а една чаша сготвено брюкселско зеле съдържа 4.1 грама фибри.

     

    Как да избираме храни, които ни вталяват. Безплатна консултация през Ноември.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.