Стегни се! Нова цветна диета.

 
Последни от Диети
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • За захарта и други демони
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Какво НЕ знаете за готвенето на пара
  • Една от стъпките към идеални пропорции и самочувствие е цветната диета, следваща намален прием на наситени мастни киселини.

    През настъпващите топли месеци храненето трябва да е разтоварващо.

    Тялото се нуждае от повече минерални соли, микроелемети, витамини и баластни вещества. Те се съдържат в изобилие най-вече в плодовете и суровите зеленчуците.

     

    Консумирай плодове с висока концентрация на антиоксиданти като ягоди, череши, боровинки и малини, както и плодове богати на фибри. 

     

    Това е времето на пресния лук и чесън, дивия чесън, кресона, сезонните зелени салати и младия спанак.

     

    Намали консумацията на зърнени храни и кореноплодни зеленчуци.

    Експериментирай със соевипродукти, кълнове от соя и други семена.

     

    Избирай по-леки подправки като копър, магданоз и целина. Избягвай  загряващи подправки като джинджифил, кимион, червен и черен пипер.

    Топлите месеци не са време за тежка и мазна храна.

    Ограничи консумацията на месо и месни продукти и наблегни на ястията с прясна риба и зеленчуци.

    Пий повече течности под формата на чай, таратор, айрян, прясно изцедени плодови и зеленчукови сокове.

    Приготвяй всеки ден разнообразни смутита и плодово-зеленчукови коктейли.

    Избери нискомаслено кисело мляко и извара пред редицата изкусителни сирена и кашкавали.

    Консумирай яица!.

    Всеки ден яж поне 4 порции пресни плодове и зеленчуци. И колкото повече, толкова по-добре.

     

    Лесно е да сме здрави и във завидна форма!

    Довери се на цветовете на лятото.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.