Следи мазнините

 
Последни от Здравословно хранене
  • Едно решение за всички състояния на кожата
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 10 години по-млада
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Тъй като месото, млечните продукти и олиото са изключително наситени с калории, на практика е невъзможно да ги консумираме, без да приемем свръх калории. По този начин натрупваме доста калории преди стомахът ни да се е напълнил и гладът утолил.

    От друга страна, консумирането на храни с високо съдържание на хранителни вещества и фибри и ниско съдържание на калории, ни позволява да се заситим, без да приемаме излишни калории.

    Организмът ни трябва да изгори около 23% от консумираните калории от въглехидрати, за да осъществи превръщането от глюкоза в мазнини, но бързо и лесно превръща мазнините от храната в телесни мазнини.

    100 калории от приети мазнини могат да бъдат превърнати в 97 калории телесни мазнини, като при този процес се изгарят едва три калории.

    Когато консумираме масла или мазнини от животински произход, организмът много лесно и бързо ги трупа като запас.

    Превръщането на мазнините в храната в телесни мазнини е лесно – този процес дори не променя молекулите.

    Ако се направи например биопсична проба на мазнини от бедрата или талията, лекарите лесно могат да определят какъв е техният произход – свински мазнини, мазнини от млечни продукти, мазнини от пиле или от зехтин.

    Мазнините са точно такива, каквито са били в чинията, само че сега се намират под кожата ни.

    Старата поговорка ‘ От устата по бедрата’ се оказва буквално вярна.

    Освен това, мазнините стимулират апетита – колкото повече консумираме, толкова повече искаме.

     

    Поръчай индивидуално меню с ограничен прием на наситени и транс мазнини и освободи тялото си от товара на излишните килограми.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.