Семена и ядки вместо олио

 
Последни от Здравословно хранене
  • Едно решение за всички състояния на кожата
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 10 години по-млада
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Епидемиологичните изследвания показват обратна връзка между честотата на консумиране на ядки и семена и индекса на телесната маса.

     

    Интересното в случая е, че тяхната консумация може в действителност да потисне апетита и да помогне на хората да се избавят от диабет и затлъстяване.

    Строго контролираните изпитания, целящи да определят дали консумирането на ядки и семена води до напълняване, установяват обратното – то подпомага отслабването, а не напълняването.

     

    Освен това, консумирането на малко количество ядки и семена помага на хората подлагащи се на диета, да се чувстват сити, което прави възможно придържането им към план за успешно и трайно отслабване.

     

    За сметка на това, рафинираното олио ( слънчогледово олио, зехтин ), което съдържа 140 калории в една супена лъжица, може да попречи на отслабването.

    Разрешението е да се откажем от олиото в салатните сосове, диповете, пастетите и класическите сосове и да го заменим със смлени семена и ядки.

     

    Най-полезният хранителен режим за всички възрасти е онзи, който включва ежедневна консумация на храни със здравословни мазнини. Такъв режим може да предотврати и победи редица заболявания.

     

    Дори за хора с наднормено тегло е препоръчително да консумират до 30 грама сурови безсолни семена или ядки дневно, като сусамено, слънчогледово, ленено, тиквено семе, орехи, шам фъстък кашу или бадеми.

     

    Ако имате нужда от повече информация как да се храните, за да отслабвате здравословно или помощ при промяна на старите хранителни навици, запишете час за консултация. 

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.