Печен карфиол с чесън

 
Последни от Здравословно хранене
  • Едно решение за всички състояния на кожата
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 10 години по-млада
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Карфиолът е от тези зеленчуци, които обикновено подминаваме в магазина за хранителни стоки, въпреки че знаем колко са полезни. Но сам  по себе си, той е чудесен зеленчук с ниско съдържание на въглехидрати и голямо количество фибри. И заслужава шанс!

    За тази рецепта имаме нужда само от пет прости съставки:

    • 1 глава карфиол, почистена
    • 4 скилидки чесън, тънко нарязани
    • 2 супени лъжици зехтин
    • голяма щипка хималайска сол
    • щипка прясно смлян черен пипер

    Загряваме фурната до 200 градуса.

    Измиваме карфиола и го нарязваме на розички с размер на хапки. Това ще улесни процеса на готвене.

    В купа смесваме розичките с тънко нарязания чесън. Поливаме със зехтин и разбъркваме, за да се намазнят и карфиолът, и чесънът. Поръсваме обилно със сол и черен пипер и отново разбъркваме.

    Изсипваме в намаслена тавичка и поставяме в предварително загрятата фурна.

    Печем около 20-25 минути или докато карфиолът хване хубав, златистокафяв загар.

    Крайният резултат е хрупкав карфиол със страхотен вкус и аромат на печен чесън. Можем да сервираме като оригинално предястие или великолепна гарнитура!

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.