Нечувано. Плодове в диета!

 
Последни от Диети
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • За захарта и други демони
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Какво НЕ знаете за готвенето на пара
  • Въпреки че някои „специалисти“ по хранене отхвърлят плодове в диетата, защото са богати на захари и скорбяла, те са абсолютно задължителни за всеки хранителен режим за здравословно намаляване на теглото.

     

    Колкото повече плодове консумираме, толкова повече фибри, витамини, минерали и антиоксиданти приемаме.

     

    Друг въпрос е как да ги комбинираме тези плодове с останалата част от хранителните вещества, така че да извлечем най-доброто от всички.

     

    Плодовете и зеленчуците до голяма степен са нашите първични храни.

    Това не означава да не консумираме животински протеин, а просто да не го правим основен.

    Консумирани цели и без обработка, плодовете са най-бързия източник на лесно усвоими хранителни вещества.

     

    Въглехидратите в плодове са под формата на прости захари, протеините под формата на аминокиселини и мазнините под формата на мастни киселини.

    Тези хранителни вещества са готови за усвояване и не изискват разход на енергия за храносмилане.

     

    Това означава, че плодовете трябва да се консумират самостоятелно, а не в комбинация.

    Така плодът директно ще бъде изпратен на тънките черва, където хранителните вещества се абсорбират лесно.

     

    Консумирани с друга храна, те се задържат в стомаха, докато другата храна се смила и плодовите захари започват да ферментират.

    Това причинава редица неприятни симптоми, включително силна болка, подуване и газове.

    Яжте плодовете в самостоятелно хранене, най-добре един час преди или два часа след ядене.

     

    Пъпешите и дините също съставляват отделен клас. Те се усвояват, респективно ако се забавят, ферментират по-бързо от другите плодове и е препоръчително да се консумират самостоятелно.

     

    По същата причина не е уместно да се пият прясно изцедени плодови сокове по време на хранене, тъй като тяхното усвояване е в пъти по-бързо от това на останалите макронутриенти.

     

    Изборът и комбинирането на храната е същността на балансираното и диетично хранене. То се базира на строги нутриционистки принципи, които следват химията на храносмилателния процес.

    Искате ли да научите как съвместимите хранителни комбинации допринасят за намаляване на теглото?

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.