Не се пълнее, но се поумнява…

 
Последни от Диети
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • За захарта и други демони
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Какво НЕ знаете за готвенето на пара
  • При недостиг на Омега-3 не произвеждаме достатъчно ДХК, която има силно анти-инфламаторно действие.

    Приемът на Омега-3 мастни киселини защитава невроните и повишава ефективността на мозъка.

    В компания с аминокиселини, витамин А и D и селен, тези мастни киселини предпазват нервната система от стареене ( корова атрофия ) и действат като антидепресант.

    Особено полезни са за предпазване от развитие на болестта на Алцхаймер и болестта на Паркинсон.

    Омега-3 мастните киселини ( ейкозапентаенова и докозахексаенова ) и аминокиселините помогат за предотвратяване на мускулна дегенерация, сухота, загуба на зрение и умора на очите.

    Доказан факт е, че хората, които консумират 1-2 грама Омега-3 дневно, имат по-добро зрение и го запазват по-дълго.

    И още: Омега-3 мастните киселини намаляват възпаленията на  храносмилателната система, намаляват вероятността за рак на дебелото черво, простата и бъбреците.

    Целият ни външен вид става по-здрав и сияен, очите блестящи, кожата гладка, косата лъскава, ноктите нечупливи и твърди.

    Дори в най-здравословния хранителен режим може да има недостиг на тези незаменими мазнини, затова потърсете консултация със специалист.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.