Не без мазнини

 
Последни от Здравословно хранене
  • Едно решение за всички състояния на кожата
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 10 години по-млада
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Ядките и семената съдържат между 600 и 700 калории на 100 грама. Малко количество от тях, обаче, около 30 грама или по-малко, добавя ценни хранителни вещества и здравословни непреработени мазнини.

    Суровите ядки и семена са идеални за салатни сосове, особено когато се смесят с плодове и продправки или зеленчуков сок ( от домати, целина, моркови ).

    Предлаганите в търговската мрежа опаковани ядки и семена често са приготвени в хидрогенирано олио, което добавя трансмазнини и натрий към хранителния ни режим, така че те трябва да се избягват категорично.

    Можем да разнообразим храненето си като леко запечем ядките и семената у дома – това няма да намали техните полезни свойства, но ще поглези вкуса ни.

    Сред суровите ядки и семена, които можем да добавяме към храната си, са бадеми, лешници, кашу, пекани, макадамия, кедрови ядки, лешници, шам фъстък, сусамово семе, слънчогледови семки, тиквени семки, конопено семе, семена от чиа и ленено семе.

    Как да се възползваш от безценните мазнини и да отслабваш – научи повече!

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.