Научете се да разбирате тялото си

 
Последни от Здравословно хранене
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • Как да поддържаме МЛАДЕЖКА и красива кожа
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • Дори и да не сме с наднормено тегло, можем да страдаме от неприятно подуване на корема, което го прави да изглежда не толкова плосък и оформен, колкото бихме искали.

    Бобовите култури, например, съдържат захар, наречена рафиноза, която не може да бъде смляна от много хора и е възможно да доведе до подуване в областта на корема.

    Хубаво е или да ги избягваме, или да взимаме паралелно храносмилателни ензими.

    Зеленчуци като броколи, лук, брюкселско зеле и зеле също причиняват подуване на корема при някои хора.
    Дъвченето на дъвка и пиенето на газирани напитки увеличават количеството въздух, който приемаме и също така насърчават газовете и подуването.  Изкуствените подсладители, които често се срещат в дъвките без захар, бонбоните и шоколада, също водят до неприятно подуване на корема.

     

    Повече пробиотици

    Увеличаване на приема на кисело мляко – ако липсва непоносимост към лактозата – може да доведе до по-бърза загуба на тегло и оформяне на стегнато коремче. Изследователи от Curtin University  в Австралия наблюдават  ефекта от консумирането на пет порции нискомаслени млечни продукти на ден сравнен с този от три порции и участниците, консумирали повече млечни продукти, видимо намалили теглото си по-бързо.

    Ще помогнем със сигурност на  на диетата си ако похапваме неподсладено нискомаслено кисело мляко, извара или цвик.

     

    Редовен спорт

    Ежедневните тренировки при сърдечен ритъм, доближаващ се до максималния за сърцето (тичане, подскоци, каране на колело),  ни помагат да горим калории и по този начин ускоряват използването на мазнините като гориво.

    Изследователи от университета “Дюк” установяват, че редовните, интензивни кардио упражнения, еквивалентни на 20 мили джогинг в седмица, водят до значително намаляване на коремите мазнини без някакви значителни промени в диетата.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.