Най-доброто средство за красота

 
Последни от Здравословно хранене
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • Как да поддържаме МЛАДЕЖКА и красива кожа
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • Балансираното хранене с обилна консумация на плодове, зърнени храни и зеленчуци осигурява витамини, минерали и антиоксиданти, крайно необходими за доброто състояние на кожата и естествено разкрасяващи „отвътре навън„.

    Храненето влияе значително върху добрия вид на тялото. Една балансирана диета може да ни направи по-привлекателни, като увеличи гладкостта и блясъка на кожата на лицето и на тъканите като цяло.

    Много често се опитваме да разрешим проблеми с мазна или застаряваща кожа чрез продукти за външно приложение, без да си даваме сметка, че клетките на кожата, както всички останали клетки, се формират на база на хранителните продукти, които консумираме.

    Обилна консумация на плодове и зеленчуци, които снабдяват организма с витамините А и С, наламяване на захарта и подсладените напитки, както и избягване на мазнини от животински, произход са напълно достатъчни, за да се върне блясъка на една изтощена кожа.
    Непълноценното хранене също уврежда здравето на косата и ноктите.

    Бедното на микроелементи хранене прави ноктите чупливи и меки с малки бели петънца, а косата суха и без блясък.
    За да се радваме на силна и блестяща коса и добре оформени нокти, трябва да следваме диета богата на витамини и минерали (особено на олигоелементи), които се съдържат най-вече в плодовете и зеленчуците.

    Желязото и силицият са два от елементите, чиято липса засяга специално твърдостта на ноктите.
    Очите са друг орган, който безпогрешно отразява здравословното състояние на един човек.

    Чистите блестящи очи, без зачервявания и подпухнали клепачи са найточният показател за пълноценно хранене. От друга страна, наличието на витаминен дефицит (особено на витамини А и В2) се проявява в цялостно влошено зрение, загуба на зрение, зачерваване на очите, сухота и падане на миглите.

    Цветните зеленчуци като домати, моркови, чушки и сладки картофи са добър източник на витамин А под формата на каротин (провитамин А).

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.