На всяка манджа авокадо

 
Последни от Диети
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • За захарта и други демони
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Какво НЕ знаете за готвенето на пара
  • Ябълките са такова клише.

    Последните изследвания, свързани с превенция на здравето и контрол на теглото показват, че едно авокадо на ден наистина държи доктора далеч, а нивата на холестерола – в норма.


    Въпреки високото си съдържание на мазнини ( 23,5% ), авокадото намалява нивото на холестерола в кръвта поради голямото количество мононенаситени мастни киселини в състава му.

     

    Резултати от друго изследване, публикувани в ‘Nutrition Journal’, показват че консумирането на авокадо на дневна база е силно корелирано с подобрено качество на диетата.

    Участниците отчитат не само намаляване на индекса на телесната маса и сантиметрите около талията, но и 50% намаляване на риска от метаболитен синдром.

     

    И не са само добрите мазнини единственото нещо, поради което е полезен плодът.

    Едно авокадо също осигурява близо 20 витамини, минерали и фитонутриенти от съществено значение за здравословния контрол на теглото, включително 14 грама засищащи фибри и 66 % (60 микрограма) от дневната нужда на организма от витамин К – хранително вещество, което помага за регулиране метаболизма на захарта и инсулиновата чувствителност.

     

    Защо да не е тогава авокадото справедливо наречено естествено лекарство към по-здравословен, по-лек и по-икономичен начин на живот?

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.