Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна

 
Последни от Mаски за лице
  • По-ценна от злато
  • Детокс на лицето
  • Куркума за подмладяване
  • Смути за перфектна кожа
  • Тези природни съкровища помагат за забавяне на стареенето във всяка част на тялото, от кожата до ума, сърцето, вътрешните органи и ставите.

     

    АВОКАДО

    Авокадото има много висока хранителна плътност с голямо разнообразие от хранителни вещества, включително 20 различни витамини и минерали.

    Авокадото е надарено със здравословни мастни киселини и антиоксиданти, които помагат да се подобри кожата отвътре навън.

    Плодът авокадо е особено богат на олеинова киселина, която има ключова роля за здравето на сърцето и равномерния, сияен тен.

    Тази мононенаситена мастна киселина поддържа влагата в епидермалния слой на кожата, което я прави гладка, мека и хидратирана.

     

    МАСЛИНИ И ЗЕХТИН

    Още преди четири десетилетия специалисти по хранене и кардиолози от седем страни стигат до заключението, че мононенаситените мазнини в маслиновото олио до голяма степен са отговорни за ниските нива на сърдечни заболявания и рак на гръцкия остров Крит.

    Сега вече знаем, че зехтинът съдържа и полифеноли, мощни антиоксиданти, които могат да помогнат за предотвратяване на свързаните с възрастта заболявания.

     

    МАЗНИ РИБИ

    Тлъстите риби са богат източник на омега-3 мастни киселини, които помагат да се предотврати натрупването на холестерол в артериите и да се поддържа нормален сърдечен ритъм.

    Рибата има също анти-стареещи свойства, които поддържат младежкия вид на кожата.

     

    ЯДКИ

    Вашата диета против стареене обича ядките.

    Ядките са богати източници на ненаситени мазнини, така че имат свойства, подобни на тези на зехтина. Също така са концентрирани източници на витамини, минерали и други фитохимикали, включително антиоксиданти.

     

    ПАПАЯ

    Повечето хора ще са изненадани да разберат, че папаята съдържа много по-големи количества витамин С от лимона и портокала, което е  благодат за здравата кожа.

    В идеалния случай трябва да имаме много източници на витамин С в диета всеки ден, тъй като той е водоразтворим и не се натрупва в тялото.

     

    Освен силните антиоксидантни свойства, които притежава, витамин С е необходим за синтеза на еластин и колаген, които свързват клетките и поддържат стегната структурата на кожата.

     

    ХРАНИ БОГАТИ НА ВИТАМИН А

    Храните богати на витамин А като моркови, спанак, тикви, домати, ярко оцветени плодове, яйчен жълтък, масло от черен дроб на треска и други масла са чудесен източник на антиоксидантни каротеноиди като алфа-каротин, бета каротин, бета-криптоксантин, зеаксантин и лутеин.

     

    Тези неутрализиращи свободните радикали съединения осигуряват значителна защита на кожата  от екологичните щети, които водят до фини линии, бръчки и други видими признаци на стареене.

     

    ХРАНИ БОГАТИ НА ВИТАМИН Е

    Витамин Е е друг мощен антиоксидант за кожата, но тъй като е мастноразтворим, се използва от тялото по различен начин.

    Витамин Е предотвратява увреждането от свободните радикали в следствие окисляването на мазнините в клетките, което води до стареене и отпускане на кожата.

     

    Витамин Е е най-добър за кожата, когато се получава от естествени източници като бадеми, сурови семена, спанак, зеле, кейл, броколи, кедрови ядки и швейцарска къдрава маруля.

     

     

     

     

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.