Кои храни намаляват нивата на лошия LDL холестерол?

 
Последни от Здравословно хранене
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • Как да поддържаме МЛАДЕЖКА и красива кожа
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • Всички знаем, че определени храни повишават нивото на холестерол в кръвта, но малко от нас осъзнават, че други храни могат значително да го намалят.

    Тук са пет от най-добрите ни приятели за борба с лошия холестерол:

    Чесън
    Чесънт е наистина суперхрана. Освен, че има изявено противомикробно действие, чесънът съдържа веществото алицин, което пречи на запазването на т. нар. лош холестерол (LDL) и спомага за отстраняването му от тялото ни.

    Сливи и сушени сливи
    Сините сливи са пълни с антиоксиданти, които активно помагат за намаляване нивата на лошия холестерол.

    Американски орехи
    Пекан или американски орех е много повече от вкусен топинг за различни десерти. Изследванията показват, че активните му съставки могат значително да намалят холестерола в кръвта.

    Мазни риби
    Мазни риба като прясна риба тон, скумрия, сьомга и сардини са богати на омега-3 есенциални мастни киселини, които помагат за предпазване от натрупване на LDL холестерол в артериите.

    Ядки
    Почти всички видове ядки са добри източници на мононенаситени мазнини, за които изследванията показват, че  възстановяват нивата на холестерола към по-нормално, по-здравословно състояние.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.