6 практически съвета да намалим мазнините

 
Последни от Детоксикация
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Не е необходимо да гладувате, за да сте слаби.

    Диетите за намаляване на теглото трябва да са подчинени на разнообразие и умереност.

     

    Загубата на тегло не трябва да идва от тъкани и вода, а от подкожни мазнини.

    Целта е да се намали мазнината в нормално допустимите граници за вашата височина.

     

    За да се случи това, трябва да се намали консумацията на мазни храни, особено такива, които са богати на наситени мастни киселини.

     

    Първата хранителна група, от която можем да орежем приема на мазнини, е от месо и месни продукти.

    Как?

    1. Избягвайте методи за пържене и дълбоко пържене. Използвайте по-здравословни методи за приготвяне на месото, които ще намалят общия прием на мазнини.

     

    2. Гриловайте месото и рибата или ги запичайте в микровълнова печка с малко вода без да добавяте мазнина.

     

    3. Консумирайте биологично чисто птиче месо, но премахнете кожата. То има много по-малко наситени мазнини в сравнение със свинското или говеждото.

     

    4. Приготвяйте рибата на пара.

    Купувайте риби с размер на порцията между 150-200 грама. Консервираните риби, като риба тон и сардини, трябва да бъдат в собствен сос, а не в масло.

    Риби като херинга или скумрия, макар и тлъсти, не са твърде високи на калории.

     

    5. Избирайте по-сухо кълцано месо с размер на порцията между 50-70 грама. Когато приготвяте кайма, опитайте един от следните методи за готвене.

    Сварете месото в собствената му мазнина и след това я отцедете. Или добавете малко вода към каймата, варете до готовност бъркайки и излейте мазната вода.

    След това продължете с готвенето.

    Можете да увеличете обема на тези рецепти от кълцано месо, като включите настъргани моркови.

     

    6. Премахнете от менюто всички сушени филета, шунки, колбаси, пастети и варени салами. Тези продукти са с много високо съдържание на сол и мазнини и не трябва да се консумират, ако сте на диета за намаляване на теглото.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.