5 супер храни за преяждане

 
Последни от Здравословно хранене
  • Едно решение за всички състояния на кожата
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 10 години по-млада
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • С някои храни е наистина трудно да се отслабне.Те създават глад за още, и още, което се отразява негативно на кръвната захар и, в крайна сметка, на талията ни.
    Но други храни правят точно обратното. Това е вярно!

    Ето някои вкусни опции, които ще ни подпомогнат в загубата на тегло ако ги включим в ежедневното си меню.

    Грейпфрут. Чували сме за диети с грейпфрут? Оказва се, че този вкусен плод има завидна репутация на борец срещу мазнините. Едно проучване от 2004 г. на „Скрипс“ в Ла Джола клиника в Калифорния доказва, че яденето на половин грейпфрут преди хранене може да помогне за загубата на тегло. Механизмът не е напълно изяснен, но резултатите говорят сами за себе си. Като допълнително предимство, грейпфрутът съдържа съединения за борба с рака като ликопен, а червеният грейпфрут доказано намалява триглицеридите .
    И половин грейпфрут има само 39 калории!

    Сардини. Сардините не само са една от суперхраните на всички времена, но те са и от голяма полза за всички, които искат да губят тегло. На първо място, сардините са заредени с протеин, който помага за стабилизирането на кръвната захар, те те карат да се чувстваш напълно сит и стимулират метаболизма. На второ място, те са чудесен източник на омега-3 мастни киселини, които не само укрепват сърдечно-съдовата система, но също така повишават и настроението. (А когато сме в добро настроение сме по-малко склонни да посягаме към нездравословна храна!) В допълнение,  сардините са лесни за намиране и са евтини. И тъй като стоят много ниско в хранителната верига, те са забележително чисти от замърсители като живак и тежки метали.

    Тиква. Освен главен участник в честванията за деня на благодарността, тиквата е абсолютно задължителна храна за онези, които искат да свалят килограми. Една порция тиква ( 245 грама) съдържа феноменално количество фибри и има едва едва 49 калории. Десетки проучвания потвърждават, че високият прием на фибри е свързан с множество ползи за здравето, включително намаляване на теглото.
    Тиква се намира лесно и навсякъде, евтина е, и се приготвя по множество различни начини. Можем да я добавяме към супи и салати, да я пасираме на пюре, както и да приготвим любимия си десерт от печена тиква с мед и бадеми.
    Поръсена с щипка канела и индийско орехче тиквата се превръща в отлично средство за понижаване на кръвната захар. Засищащо и вкусно!

    Биологично чисто говеждо месо. Говеждото месо е чудесна храна за диети – ако не съдържа антибиотици, стероиди и хормони. Високо протеиновите храни са свързани със загубата на тегло по много различни причини. Протеинът стимулира обмяната на веществата, създава чувство за ситост и намалява желанието за преяждане. Говеждото месо е с високо съдържание на омега-3, които имат множество ползи за сърцето.

    Зелен чай. Не може да бъде наречен точно храна, но зеленият чай има естествен слабителен ефект, да не говорим, че е богат на антиоксиданти, насърчава здравето на сърцето, подпомага храносмилането, регулира кръвната захар и телесната температура. Той повишава скоростта на метаболизма и ускорява окислението на мазнини, като по този начин помага за загубата на тегло. Някои изследвания показват, че пет чаши на ден е магическо число за загуба на мазнини!
    Като допълнително предимство, теанинът в зеления чай е чудесен природен антистрес фактор.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.