5 сигурни начина да се предпазим от диабет

 
Последни от Здравословно хранене
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • Как да поддържаме МЛАДЕЖКА и красива кожа
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • 1. Избягвайте храни с висок гликемичен индекс, каквито са продуктите от рафинирани житни културибяло брашно, бял хляб, рафинирани житни култури с добавена захар.

     

    2. Ограничете приема на животински мазнини, които се съдържат в червените и тлъстите меса, както и в млечните продукти.

     

    3. Старайте се да консумирате повече растителни фибри – зеленчуци, бобови храни, плодове. Растителните фибри забавят абсорбцията на въглехидратите и мазнините и премахват запека.

     

    4. Погрижете се храната, която поемате, да съдържа различни протеини – съчетание на житни с бобови храни или кестени, соеви продукти, яйца, риба или биологично чисто птиче месо.

     

    5. Доколкото е възможно, стремете се да не прекалявате с възбуждащи средства, които предизвикват рязко увеличаване на кръвната захар с последващ хипогликемичен пристъп – кафе, черен чай, алкохол, цигари, захарни изделия.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.