10 лесни начина да изчистим храненето си

 
Последни от Детоксикация
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Опитвате се да подобрите диетата си?

     

    Вижте 10 прости стъпки, които ще ви помогнат да го направите:

     

    1. Купувайте местни и сезонни продукти.

    Избирайте пресни плодове и зеленчуци директно от производителите на местните пазари и ферми.

    По този начин можете да бъдете сигурни, че ще се възползвате единствено от техните полезни свойства, без опасни пестициди и изкуствени хормони в допълнение.

     

    2. Опитайте се да ядете храни, които са в естествено състояние.

    Естествено произведени, органични, когато е възможно, минимално приготвени / преработени, нерафинирани, предимно сурови.

     

    3. Четете внимателно листа със съставките.

    Отделете време, за да прочетете етикета. Това е абсолютно задължително за всички консервирани и преработени храни.

    Внимавайте за скрити захари, транс мазнини, изкуствени консерванти и други изкуствени добавки като оцветители и аромати.

     

    4. Не пийте калориите си.

    Захарта е много висока откъм калории и не съдържа никакви други хранителни.

    Избягвайте да добавяте рафинирана захар към напитките си, били те чай, кафе или мляко. Можете без проблем да я заместите с естествени подсладители като стевия и други.

    Не пийте газирани консервирани напитки. Заменете ги с минерална вода и лимон, прясно изцедени плодове или смутита.

     

    5. Намалете добавената сол и захар.

    Избягвайте всички закуски като чипс, солени ядки, вафли, пайове и други коктейлни бисквитки.

    Те прибавят нездравословни количества преработена сол и захар към диетата и обикновено имат много високи калории.

     

    6. Консумирайте достатъчно растителни мазнини.

    Диетичните мазнини като зехтин и различните масла от семена гарантират, че можете да абсорбирате жизненоважните витамини, които се съхраняват в мазнини, а именно витамини А, D, E, F и К.

     

    7. Избягвайте напълно транс мазнините и изкуствените консерванти.

    Те могат лесно да бъдат елиминирани, като се избягва използването на масло и маргарин. Ако харесвате сандвич, направете отворен сандвич с краставици, маруля, домат и бобови зърна. За затворени сандвичи избягвайте да използвате спред, ако пълнежът е влажен или нанесете зехтин на едната страна.

     

    8. Ограничете до минимум консумацията на месни пайове, баници, колбаси, пастети, сухи и варени салами.

    Тези продукти са неблагоприятно пълни с наситените мазнини и сол и не трябва да се консумират, ако сте на почистваща диета или хранителен режим за намаляване на теглото.

     

    9. Увеличете влакната в диетата.

    Изследванията показват, че средната западна диета съдържа неадекватно количество фибри.

    Включете в основните си хранения повече храни богати на фибри като: картофи и сладки картофи, изпечени или сварени, кафяв или див ориз, киноа, грах, боб, леща, нахут, булгур или други варива.

     

    10. Пийте повече вода.

    Водата транспортира химически вещества и топлина в тялото и е отговорна за ефективното функциониране на процесите на елиминиране като отделяне на отпадъчни продукти и токсини.

     

    Веднъж започнали с малки промени в диетата, ще видите огромна разлика в тялото си – усещане за енергичност, лекота и здраве – което ще добави допълнителен стимул да продължите с програмата си.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.