1 Седмица Захарен Детокс

 
Последни от Диети
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Супер храни и вкусове за уелнес и дълголетие и моите чудесни 69 рецепти с тях
  • За захарта и други демони
  • Кои са най-добрите храни за кожа гладка като коприна
  • Какво НЕ знаете за готвенето на пара
  • Ние всички поглъщаме много повече захар, отколкото можем да си представим. Само част от захарта, която консумираме, добавяме сами към кафе и напитки или поръсваме върху зърнени закуски и даже плодове.

    Другата част, консумираме под формата на скрити захари, добавени за нас от производителите на храни – в сладкарски изделия, безалкохолни напитки и консервирани храни.

    Въпреки че се смята за „лакомство“, захарта е токсична, калорична и пристрастяваща.

    Не се нуждаем от захар в чистия и вид.
    Всичките захари, от които тялото ни се нуждае, си набавяме от естествени източници, като зърнени храни, картофи, царевица, мляко, плодове и зеленчуци – храни, които ядем всеки ден.
    Захарта има висока енергийна стойност, много калории, но е напълно лишена от хранителна стойност.
    Това е, което диетолозите наричат „празни калории“.

    Захарта е силно възпалителен продукт и когато консумираме сладко редовно, в крайна сметка се отразява на нашите нерви, сърце, мобилност и мозъчна функция.

    Сладките храни са идентифицирани като причина за много заболявания като затлъстяване, диабет, високи нива на кръвната захар, високи нива на инсулин, чести промени в настроението, депресия и астма.

    Бяло брашно, рафинирана захар и наситени мазнини е една от най-лошите хранителни комбинации, но за съжаление най-често срещана.

    Дори една седмица без рафинирана захар може да бъде изключително полезно за цялото ви тяло.

    Освен че ще свалите няколко килограма без никакво усилие и кожата ви ще се проясни, които ще е очевидно, ще имате:

      По-добър сън,

      По-малко стрес и тревожност,

      Повече енергия,

      Повече сексуалното желание и

      Подобрена концентрация.

    И това е само началото на списъка.

    Не забравяйте, ние не се нуждаем от добавена рафинирана захар – имаме достатъчно в нашите тела под формата на глюкоза в кръвта ни и гликоген в мускулите ни.

    Така тя е на разположение винаги, когато имаме нужда от нея!

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.