Защо орехи

 
Последни от Здравословно хранене
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • Как да поддържаме МЛАДЕЖКА и красива кожа
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • Ядките са много питателна и направо перфектна здравословна храна. Те са чудесен източник на протеини, полезни ненаситени мазнини и хранителни вещества като калций, магнезий, цинк и витамин Е, всички важни за доброто здраве. Някои от най-здравословните ядки, които можете да избирате са орехите, бадемите и бразилските орехи.

    Въпреки, че бадемите са добър източник на омега-6 мазнини, ние вече сме поели твърде много от  този вид мазнини в нашето меню, особено с масовата консумация на преработени продукти, зърно и растителни масла, които използваме в ежедневното готвене.
    Орехите, справедливо наречени „храна за мозъка“, от друга страна са с високо съдържание на омега-3 мазнини, който е същия тип  здравословни мазнини, които си набавяме чрез консумацията на сьомга.

    Всъщност, повечето хора консумират около 20:1 повече омега-6 мазнини, отколкото омега-3 мазнини, когато в действителност, трябва да се стремим към съотношение 4:1. Това е мястото, където орехите могат да помогнат!  Една порция орехи съдържа 95% от нашата ежедневна стойност от омега-3 мастни киселини.
    Заедно със здравословна диета и други храни източници на омега-3, бързо можем да обърнем съотношението на  мазнините, в каквото трябва да бъде.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.