Отслабваме, не с неядене, а с ядене…на

 
Последни от Здравословно хранене
  • Едно решение за всички състояния на кожата
  • Върнете часовника: 6 крайно полезни навика за безупречна кожа
  • 10 години по-млада
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Сурови плодове и зеленчуци
    Не само ще поддържаме теглото си много по-лесно ако ядем повече сурови плодове и зеленчуци, но също така ще отслабнем много по-бързо.
    Тялото изгаря 16% повече калории, след прием на храна, която включва плодове и зеленчуци, отколкото ако хапваме без плодове и зеленчуци.
    Плодовете и зеленчуците с високо съдържание на витамин С като портокали, лимони и ананаси, спомагат за втечняване на мазнините в тялото и тяхното бързо изхвърляне.

    Овесени ядки
    Овесените ядки са заредени с фибри, които намаляват апетита,  карат ни да се се чувстваме сити  по-дълго време, като същевременно поддържат енергията ни на високо ниво.
    Ако хапнем овесена каша  1-2 часа преди тренировка тя буквално ще ни даде взрив от енергия, с която ще тренираме  по-дълго, по-интензивно и ще изгорим повече калории.

    Добре е да се консумират чисти овесени ядки, а не мюсли с плодове, тъй като последното е с високо съдържание на захар.
    Доказано е, че когато спортистите ядат сложни въглехидрати (като овесена каша) за закуска и обяд, те изгарят много повече мазнини  през деня, отколкото тези, които ядат прости въглехидрати (бял хляб) или лоши храни за отслабване.

    Млечни продукти
    Хората, които ядат нискомаслени млечни продукти 3 до 4 пъти на ден губят 70% повече мазнини, отколкото хора на диета с ниско съдържание на млечни продукти. Храните с високо съдържание на калций потискат хормона калцитриол, отговорен за растежа на мастните клетки. Нискомаслените млечни продукти също съдържат висококачествени протеини, които помагат за намаляване на апетита.

    Всякакъв вид  сурови ядки
    Добре е да включим в менюто си всякакъв вид ядки заради високото съдържание на фибри, протеини и здравословните омега-3 мастни киселини. Трябва да консумираме ядките сурови, вместо печени и осолени, за да се възползваме максимално от здравословните им ползи.

    Ябълки
    Ябълките и ябълковият пектин  предпазват тялото от усвояване на мазнини.
    Пектинът също подтиска апетита, държи ни продължително време сити и ни предпазва от преяждане.
    Хората, които изяждат 1 ябълка преди всяко хранене доказано  губят 33% повече тегло, сравнено с тези, които не ядат ябълки.

    Бразилски орехи
    Бразилските ядки са много богати на селен. Селенът е необходим за здравословната работа на щитовидната жлеза, която отделя  хормони отговорни за поддържане на високи нива на метаболизъм на тялото ни.

    Риба
    Риби като сьомга, риба тон, скумрия и сардини правят тялото ни по-чувствително към хормона лептин, отговорен за изгаряне на мазнините. Лептин от гръцки означава тънък.Лептинът потиска апетита и определя дали калориите, които поемаме  да се изгорят за енергия , или да се складират като мазнини.

    Подправки
    Ако добавяме подправки към храната, която консумираме  като люти чушки, лют червен пипер или пикантна горчица горчица, увеличаваме изгарянето на мазнините  от 8 до 20% до 3 часа след храненето.

    Чесънът е силен диуретик, който може да ни помогне в борбата с наднорменото тегло като поддържа  водния баланс на организма ни. Силно подправените храни намаляват апетита като повишават нивата на адреналин и норадреналин.

    Гингерол (активната съставка в джинджифила) увеличава производството на хормони на растежа, които увеличават количеството на мазнини освободени от мастните депа, за да бъдат изгорени като гориво.

    Авокадо
    Авокадото съдържа захар наречена манохептулоза, която понижава нивото на инсулин, което ни предпазва от натрупване на мазнини.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.