Кратка тренировка за вътрешната страна на бедрата

 
Последни от Фитнес
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • Зелено газпачо със зехтин и любов
  • Моята най-успешна нисковъглехидратна диета
  • Мускулите на вътрешната част на бедрата са малка група в сравнение с външната част, прасците или глутеусите.
    Но, странно, точно тази малка част от краката оказва огромно психическо въздействие върху  много жени. Ако бедрата ни се търкат едно в друго докато вървим, значи имаме нужда  от някои специални упражнения в добавка към тренировъчния план.

    Кой не би отделил няколко допълнителни минути, за да изглеждат бедрата му по-секси, а краката по-дълги и слаби.

    За правилното изпълнение на тези упражнения имаме нужда от два диска за баланс, една 5 до 10 килограмова гира, както и медицинска топка. Няколко тренировки седмично, с 12-15 повторения за всяко упражнение, са напълно достатъчни за видимо по-стегнати и стройни бедра.

    В допълнение можем да правим ежедневни кардио тренировки, за да горим мазнини отвсякъде, в това число от бедрата.

    Клекове с дъмбел

    Заставаме изправени с крака разтворени малко повече от ширината на раменете, всяко стъпало е върху диск за баланс. С две ръце държим тежестта право напред на височината на раменете.
    Започваме да клякаме водени от коленете с изправен гръб докато бедрата станат успоредни на пода. Задържаме за секунда и бавно се изправяме. Това е едно повторение. Колкото по-голям е разкрачът, толкова по-ефективно стягаме вътрешната част на бедрата.

    Повдигане на медицинска топка от страничен лег

    Лягаме на дясната си страна с изпънати крака и медицинска топката между глезените.
    Главата е отпусната на дясното рамо, а лявата ръка е поставена на пода пред нас за баланс.

    Със стегнати бедра, торс и коремни мускули, повдигаме двата крака на няколко сантиметра от земята. След това връщаме краката в изходна позиция като внимаваме да не изпуснем топката. Това е едно повторение.
    Упражнението изпълняваме последователно на двете страни. Освен върху вътрешната част на бедрата, това движение оказва силно стягащ ефект върху страничните коремни мускули.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.