Трикове за секси коремче

 
Последни от Отслабване
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • Зелено газпачо със зехтин и любов
  • Моята най-успешна нисковъглехидратна диета
  • Всички ужасни коремни упражнения, които правим във фитнеса помагат за укрепване и стягане на мускулите, но коремът ни няма да изглежда добре докато не намалим излишната мазнина и подуването. Постигането на плосък корем е не само въпрос на суета. Хората на възраст 50 и повече години с голяма обиколка на талията, са изложени на два пъти по-висок риск от смърт,  отколкото слабите хора, съобщава „ Internal Medicine“ през август 2010.

    Да променим начина на хранене
    Това вероятно не е тайна, но основният начин  да се справим с  корема е да отслабнем. Преминаването към по-здравословни храни е от първостепенно значение. Да подменим похапването на чипс и солети с плодове е добро начало. Хубаво е също да преразгледаме  размера на порциите, които консумираме, да намалим приема на алкохол и бонбони, да изхвърлим бисквитките и газираните напитки от менюто си. Макар и да не можем да се целим  директно в коремните мазнини,  цялостната загуба на мазнини означава, че поне част от тях ще дойдат от корема.

    Да се справим с подуването
    Дори и да не сме с наднормено тегло, можем да страдаме от неприятно подуване на корема, което го прави да изглежда не толкова плосък, колкото бихме искали.
    Бобовите култури, например, съдържат захар, наречена рафиноза, която не може да бъде смляна от много хора и е възможно да доведе до подуване в областта на корема. Хубаво е или да ги избягваме, или да взимаме паралелно храносмилателни ензими. Зеленчуци като броколи, лук, брюкселско зеле и зеле също причиняват подуване на корема при някои хора. Дъвченето на дъвка и пиенето на газирани напитки увеличават количеството въздух, който приемаме  и също така  насърчават газовете и подуването.  Изкуствените подсладители, които често се срещат в дъвките без захар, бонбоните и шоколада, също водят до неприятно подуване на корема.

    Повече млечни продукти
    Увеличаване на приема  на млечни продукти – ако липсва непоносимост към лактозата – може да доведе до по-бърза загуба на тегло и оформяне на коремчето. Изследователи от Curtin University  в Австралия наблюдават  ефекта от консумирането на пет порции нискомаслени млечни продукти на ден сравнен с този от три порции и участниците консумирали повече млечни продукти видимо намалили теглото си по-бързо.  Ще помогнем със сигурност на  на диетата си ако похапваме неподсладено нискомаслено кисело мляко, извара и обезмаслено мляко.

    И редовен спорт
    Ежедневните тренировки при сърдечен ритъм доближаващ се до максималния за сърцето (тичане, подскоци, каране на колело)  ни помагат да горим калории и по този начин ускоряват загубата на тегло. Изследователи от университета „Дюк“ установяват, че редовните, интензивни кардио упражнения, еквивалентни на 20 мили джогинг в седмица, водят до значително намаляване на коремите мазнини без някакви значителни промени в диетата.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.