Какви бедра

 
Последни от Мускулна Маса
  • 5 храни, които ще ви помогнат да ГОРИТЕ калории два пъти по-бързо
  • Супер храни и вкусове и моите чудесни рецепти с тях
  • Коластра и фактори на растежа
  • Киноа с ябълки (WEM)
  • Уникални упражнения за бедра.

    Намаляване обиколката и оформянето на бедрата е основен проблем за повечето мъже и жени. Веднъж натрупали тлъстини, тези зони се възстановяват бавно и с много усилия.

    За 80% от успеха можем да заложим на качествено хранене, което е в състояние да промени структурата на мазнините в тези области и едва 20% на движение. Но това хич не е малко.

    Няколко базови упражнения всеки ден могат да върнат часовника обратно.

    Ексклузивна кръгова тренировка, 3 кръга упражнения само по 1 минута, без почивка между отделните упражнения или колкото да си поемем въздух.

     

    Загряваме добре ставите и мускулите.

    Класически клек – 1 минута. Упражнението може да се изпълнява и с подходящи тежести. Клякаме докато бедрата станат успоредни на пода. Гърбът е изправен, коленете не минават пред пръстите на краката.

    Патешко ходене – 1 минута. Клякаме и ходим с изправен гръб, като се опитваме да пазим равновесие без да си помагаме с ръце. Упражнението е много ефикасно за оформяне на красиви седалищни мускули.

    Напади с или без тежести – 1 минута на крак. Могат да се изпълняват с допълнителни тежести за крака или/и дъмбели. Натоварват глутеусите и големите четирибедрени мускули. Тежести не се препоръчват за хора с контузии в колене, глезени и тазобедрени стави.

    Странични напади – 1 минута на крак.

    Глутеус мост – 1 минута. Упражнението представлява повдигане на таза и седалището от тилен лег. Оформя задната част на бедрата и дупето.

    Намаляваме пулса, разтягаме и отпускаме мускулите.

    Поръчай индивидуална тренировка, съобразена с твоите фитнес цели и ниво на физическа активност!

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.