По-къса кардио тренировка ???

 
Последни от Фитнес
  • 5 супер храни с отрицателни калории: най-доброто и най-колоритното за вашата здравословна диета
  • Есенен детокс: консумирай задължително за зима без болести
  • Какво се случва ако имате недостиг на магнезий
  • Зелено газпачо със зехтин и любов
  • Моята най-успешна нисковъглехидратна диета
  • Да скъсим кардио тренировката

    „Бързай бавно!“ Да, но само в приказките печелим състезанието с бавно и равномерно ходене. Изследване от 2009 г. установява, че хора, които правят 30 минути интензивни кардио тренировки пет дни в седмицата, губят повече висцерална мастна тъкан от тези, които се упражняват в продължение на 50 минути и повече на сесия с умерени темпове. Това е същото както при автомобилите, когато караме по-бързо, ние изгаряме повече гориво за по-кратък период от време.
    Нашето тяло продължава да гори много повече калории след интензивна тренировка, тъй като напрегнатите мускули се нуждаят от повече гориво за растеж и възстановяване.

    Не е необходимо, обаче, да налагаме самоубийствено темпо, за да извлечем ползите от високо интензивните тренировки. От медицинска гледна точка, високо интензивното здравословно темпо е това, при което участниците все още са в състояние да провеждат кратки разговори.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.