Ако искаме да сме във форма…

 
Последни от Мускулна Маса
  • 5 храни, които ще ви помогнат да ГОРИТЕ калории два пъти по-бързо
  • Супер храни и вкусове и моите чудесни рецепти с тях
  • Коластра и фактори на растежа
  • Какви бедра
  • Киноа с ябълки (WEM)
  • Ако искаме да сме във форма, но нямаме излишно време и пари за модерни фитнеси, е добре да си припомним две прости упражнения, които можем да изпълняваме почти навсякъде, без чужда помощ – коремни преси и лицеви опори. Всяко от тях има вариации, с които можем да експериментираме, макар лицевите опори да са в пъти по-ефективни и много по-добри за гръбначния стълб  от коремните преси.

    Лоши новини за коремните преси
    Нека не се доверяваме на измамни фитнес моди. Не можем да изгубим мазнини само в един целеви район на тялото си, като коремните мускули, например. Ако правим  коремни преси с цел да глътнем корема – губим си времето.  Същото важи и за модифицираните коремни преси, в които главата не опира коленете. Тези упражнения ще помогнат да тонизираме коремните мускули, но от тях няма да отслабнем, а и можем да убредим гръбнака.

    Лицеви опори
    В „Биомеханика на гръбначния стълб“ професор Стюарт М. Макгил от университета на  Ватерло посочва, че лицевите опори представляват „пълно предизвикателство за тялото“,  което включва коремните мускули. Когато правим лицеви опори, коремните мускули работят, за да държат торса ни стабилен, докато движим ръцете си нагоре и надолу. Работещите коремни мускули не означават автоматично, че ще се губят коремни мазнини. Лицевите опори работят за цялото тяло и при тях горим много повече калории като цяло. Неминуемо част от изгорените мазнини ще са от коремната област.

     

    За въпроси или консултации, свържете се с нас.